初言 First words

#若有人在基督里,他就是新造的人,旧事已过,都变成新的了。#
哥林多后书 5:17
我的开场白想了很久,都想不到一个像样的,最后灵光一现(叮!!=〕),想到用我最爱(也最爱我)的天父的话来向大家打个招呼咯!!至于为什么会用这一段,是因为我觉得这段代表了现在的我。上个星期四我终于过了我十六岁的生日,感觉自己变新了,所以也有股冲动想做一些新的尝试。结果我就想到写部落格啦哈哈~可是其实我心中有个隐忧,就是怕这部落格不会支持太久啦(=。=)因为我连日记都很懒得写。。。但愿天父会祝福我这片紫色的天空,让它紫光四射。。。=)



I'm thinkin my 'opening' 4 such a long time, n i couldn't gt a gud 1, finally i gt an idea (bling!!=)) tat i can use my most loved father-in-heaven's word 2 say hi to everybody!!I choosed diz phrase bcoz i think tat diz phrase represents what i am at diz moment.Laz thursday I had my 16th birthday n felt tat im NEW, so i oso suddenly wan 2 try sumthing NEW. And then, i think tat i can write blog, haha~Bt actually im oso worrying tat diz blog won't stand for too long=.=bcoz im even lazy 2 write diary...so i wish tat my beloved father-in-heaven will bless my purple sky,let its purple light SHINES...=)

Comments

Popular Posts