Mist...?

Why, you do not even know what will happen tomorrow.

What is your life?

You are a MIST that appears for a little while and then

VANISHES.

-James 4:14-



有时候我会想,

如果我父亲不是个基督徒.....

如果我母亲当初没有跟我父亲去教堂...

如果我六岁时没有问我母亲那个问题...

今天的我,还会是个基督徒吗?

如果不是,那我会是个怎样的人?



我不知道。

也不想知道。

因为,我喜欢现在的我。



虽然有时候的我

顽固

臭脾气

不好相处

不愿意忍耐

说话不经大脑

糊涂

执着

悲观...

但是还好,

上帝一路上都牵着我的手。

所以才会有今天的这个我。



Instead, you ought to say,

"If it is the Lord's will,

we will live and do this or that."


-James 4:15-

God, thank you and I Love You.^^

Comments

Popular Posts